Regulamin
Regulamin Programu lojalnościowego „Społem znaczy razem"
§ 1. Postanowienia ogólne
-
Program lojalnościowy jest prowadzony pod nazwą „Społem znaczy razem”.
-
Organizatorem Programu jest SPOŁEM RADOM Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 8, 26-600 Radom wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000133344 – zwana dalej Organizatorem.
-
Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie określone przez Organizatora.
-
Program prowadzony jest w sklepach Organizatora, objętych Programem i oznaczonych logo Programu. Załącznikiem do Regulaminu jest lista placówek Organizatora biorących udział w Programie.
§ 2. Wyjaśnienie pojęć
-
Program – Program lojalnościowy pod nazwą „Społem znaczy razem” prowadzony przez Organizatora.
-
Sklepy – placówki oferujące towary lub usługi w ramach Programu.
-
Uczestnik – osoba, która ukończyła 18 lat i bierze udział w Programie.
-
Konto Uczestnika – indywidualne konto w aplikacji Programu, na którym są rejestrowane transakcje, powodujące naliczenie lub odliczenie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
-
Stan konta – liczba zgromadzonych przez Uczestnika Programu punktów.
-
Karta Klienta – plastikowa lub elektroniczna Karta Programu „Społem znaczy razem”.
-
Kod Karty – Kod EAN na karcie lojalnościowej, którego odczytanie przez system kasowy powoduje przypisanie numeru Karty Uczestnika do jego transakcji i naliczenie punktów na koncie Uczestnika.
-
Formularz rejestracyjny – Formularz, zawierający dane Uczestnika oraz jego akces do Programu.
-
Punkty dodatkowe – punkty przyznawane dodatkowo, np. okresowo lub za wybrane formy aktywności zakupowej.
-
Partner – inny podmiot oferujący Uczestnikom w ramach Programu towary lub usługi na preferencyjnych warunkach, określonych w porozumieniu zawartym z Organizatorem.
-
Bon Społem – wydany przez Organizatora w zamian za zgromadzone w trakcie Programu punkty, który uprawnia do bezgotówkowego nabycia towarów o wartości wskazanej na Bonie Społem w sklepach objętych Programem.
-
Nagroda dodatkowa – nagroda, która może zostać przyznana Uczestnikowi przez Organizatora w ramach dodatkowych promocji.
-
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§ 3. Warunki udziału w Programie
-
Uczestnikiem Programu może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, która zgłosiła akces uczestnictwa w Programie i której wydano Kartę Klienta. W programie nie mogą uczestniczyć pracownicy sklepów SPOŁEM RADOM Sp. z o.o.
-
Regulamin znajduje się w każdej uczestniczącej w Programie placówce Organizatora i okazywany jest na prośbę Uczestnika, a także na stronie www.radom.spolem.org.pl.
-
Wszelkie dane dotyczące Uczestnika oraz informacje przez niego przekazane traktowane będą przez Organizatora w sposób zgodny z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie.
-
Karta Klienta wydawana jest Uczestnikom Programu w sklepach Organizatora, po złożeniu podpisu pod prawidłowo wypełnionym i własnoręcznie podpisanym Formularzem rejestracyjnym.
-
W przypadku utraty Karty Uczestnik Programu jest uprawniony do złożenia wniosku o wydanie nowej Karty. Za wydanie nowej Karty zostanie pobrana opłata w wysokości 5 zł. Karty uszkodzone lub zużyte podlegają wymianie nieodpłatnie , pod warunkiem zwrotu Karty.
-
Kartą Klienta może posługiwać się jedynie Uczestnik , którego podpis widnieje na Formularzu rejestracyjnym. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione w związku z dokonaniem transakcji przez osoby nieupoważnione, utratą lub uszkodzeniem Karty Klienta. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za Kartę Klienta oraz za transakcje na koncie Klienta dokonane z jej użyciem.
-
Uczestnik Programu może sprawdzić stan konta Uczestnika poprzez stronę www.radom.spolem.org.pl w sklepach objętych Programem - poprzez terminal PeP lub poprzez infolinię nr tel. 48 340-21-70.
-
Karta jest własnością Organizatora. Zgubienie Karty winno zostać jak najpilniej zgłoszone do Organizatora e-mailem na adres: pok@pssradom.pl lub telefonicznie pod nr telefonu 48 340-21-70 , w dni robocze, w godzinach 7 – 15.
§ 4. Dane osobowe
-
Organizator wskazuje, że do realizacji umowy zawartej z Uczestnikiem Programu, której przedmiotem jest udział w Programie, niezbędne jest przetwarzanie przez Organizatora kategorii danych osobowych oznaczonych symbolem „*” (gwiazdki) w Formularzu rejestracyjnym.
-
Dane osobowe Uczestnika Programu pobierane przez Organizatora i przetwarzane w celu realizacji Programu, obejmują: imię i nazwisko, PESEL (a poprzez ten identyfikator – płeć i datę urodzenia), datę imienin, adres do korespondencji, nr Karty oraz datę przystąpienia do Programu, nr telefonu, adres e-mail (dalej: „Dane osobowe”).
-
Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji Programu, na co składa się m. in.:
a) naliczenia punktów za wykonane zakupy;
b) aktualizacja Stanu konta Uczestnika Programu;
c) dezaktywacja punktów, o których mowa w § 6 pkt. 7;
d) dokonywanie korekt na Koncie Uczestnika;
e) wymiana punktów na nagrody;
f) przyznanie Bonu Upominkowego przez Organizatora.
-
Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych przez Organizatora, o których mowa w pkt. 2. powyżej, w celu, o którym mowa w pkt. 3. powyżej, jest wykonanie umowy, której stroną jest Uczestnik Programu (art. 6. ust. 1. lit. b RODO).
-
Dane osobowe mogą być udostępniane przez Organizatora podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom) przy realizacji Programu zgodnie z Regulaminem, na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności podmiotom, których udział jest niezbędny do obsługi i dystrybucji nagród (np. usługi pocztowe, usługi informatyczne, usługi doradcze i prawnicze).
-
Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po jej zakończeniu, przez okres niezbędny do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony wzajemnych roszczeń oraz przez czas niezbędny do wywiązania się przez Organizatora z obowiązku prawnego.
-
Każdy Uczestnik Programu ma prawo żądać od Organizatora dostępu do swoich Danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych posiadanych przez Organizatora, ma prawo również do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych, jeśli okaże się, że są nieprawidłowe. Każdy Uczestnik Programu może również wystąpić do Organizatora z żądaniem usunięcia swoich Danych Osobowych, ograniczenia ich przetwarzania lub przeniesienia danych.
-
Uczestnikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach określonych w RODO.
-
Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podanie Danych osobowych oznaczonych w Formularzu rejestracyjnym symbolem „*” (gwiazdki) jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, a ich niepodanie skutkuje niemożliwością zawarcia umowy i korzystania z Programu. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może spowodować ograniczenie w dostępności do niektórych funkcjonalności w ramach Programu.
§ 5 Zgoda Uczestnika
-
Dane osobowe Uczestnika Programu, mogą być przetwarzane również w innych celach, w zależności od udzielonej przez Uczestnika zgody / zgód. Za wyrażanie zgody uważa się zaznaczenie przez Uczestnika symbolem „x” okienka TAK przy wybranej zgodzie.
-
Uczestnik Programu ma możliwość wyrażenia zgody na przekazywanie mu przez Organizatora informacji handlowych drogą elektroniczną. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w celu wysyłania informacji handlowej jest zgoda Uczestnika (art. 10. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. 2017.1219). Organizator może przetwarzać Dane osobowe Uczestnika w celu wskazanym w zdaniu poprzedzającym do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika.
-
Uczestnik Programu może wyrazić również zgodę na przetwarzanie jego Danych osobowych oraz danych o transakcjach i zakupach dokonywanych w trakcie trwania Programu, w celu określenia przez Organizatora preferencji osobistych i zachowań Uczestnika (zasada i znaczenie), aby Organizator mógł przygotować i zaproponować produkty lub usługi najlepiej dopasowane do potrzeb (konsekwencje) Uczestnika (profilowanie). Uczestnik ma prawo nie podlegać decyzjom opierającym się zautomatyzowanym przetwarzaniu (profilowaniu). Organizator może przetwarzać Dane osobowe oraz dane o transakcjach i zakupach Uczestnika, na podstawie wyrażonej zgody przez Uczestnika i tylko do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika Programu.
-
Uczestnik może w dowolnym momencie wycofać każdą ze złożonych zgód. Cofnięcie którejkolwiek ze zgód (na wysyłanie informacji handlowych oraz na profilowanie), nie powoduje utraty zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
-
Uczestnikowi przysługują odpowiednio uprawnienia wskazane w § 4., pkt 7. – 9. powyżej.
§ 6. Zapisywanie transakcji, gromadzenie korzyści
-
Posiadacz Karty Klienta gromadzi punkty poprzez zakup towarów lub usług w sklepach Organizatora, uczestniczących w Programie. Z transakcji zakupu wyłączone zostają(punkty nie są przyznawane): papierosy i wyroby tytoniowe, alkohol, bilety komunikacji, doładowania oraz opłaty rachunków.
Od transakcji zakupu, przy których Uczestnik Programu realizuje Bon społem, punkty nie będą naliczane od całej wartości paragonu. -
Warunkiem naliczenia punktów jest okazanie Karty Klienta kasjerowi, odczytanie Kodu Karty Klienta i zarejestrowanie transakcji w systemie kasowym.
-
Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że za każde pełne 5 złotych wartości zakupu Uczestnik otrzymuje 1 punkt, natomiast za zgromadzone:
300 punktów przysługuje Bon o wartości 20 złotych
500 punktów przysługuje Bon o wartości 50 złotych -
Rejestracja transakcji jest możliwa wyłącznie w chwili jej dokonania.
-
Punkty Programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję.
-
W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
-
Zgromadzone punkty ważne są minimum 12 miesięcy . Każdego roku 1 kwietnia zostanie wykonana jednorazowa dezaktywacja punktów starszych niż rok.
-
W przypadku zwrotu towaru przy zakupie, którego naliczone zostały punkty, ich liczba zostanie skorygowana na Koncie Uczestnika o wartość zwrotu.
§ 7. Wymiana punktów na Kupony Społem
-
Zgromadzone punkty podlegają wymianie na Bony Społem.
-
W celu wymiany punktów na Bon Społem, Uczestnik, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów winien zażądać wydrukowania Bonu z terminala w dowolnym sklepie Organizatora Programu.
-
Po wydrukowaniu Bonu Społem z konta Uczestnika zostanie automatycznie odjęta odpowiadająca wartości Bonu ilość punktów.
-
Bon może być zrealizowany w sklepach Organizatora od momentu jego otrzymania do dnia określonego na Bonie. W celu realizacji Bonu Społem należy go przekazać kasjerowi oraz okazać Kartę Klienta.
-
Bon Społem posiada swój nominał, uprawnia on do dokonywania zakupów bezgotówkowych za towary oferowane do sprzedaży w chwili realizacji Bonu w danym sklepie. Bony nie podlegają wymianie na pieniądze, oraz podczas ich niepełnej realizacji nie jest wydawana z nich reszta.
-
Punkty gromadzone na koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
-
W przypadku gdy łączna wartość odbieranych przez Uczestnika w jednym dniu nagród przekroczy wartość 2000 zł, Organizator pobierze od Uczestnika zaliczkę na podatek dochodowy w wysokości 10 % łącznej wartości wydawanych nagród. Warunkiem wydania nagród jest wówczas wniesienie przez Uczestnika określonej powyżej opłaty.
-
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w sklepie Organizatora objętym Programem, pocztą na adres Organizatora lub za pomocą Formularza na stronie www.radom.spolem.org.pl. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
§ 8. Postanowienia końcowe
-
Organizator powiadomi Uczestników o wszelkich zmianach w Regulaminie na stronie www.radom.spolem.org.pl. z jednomiesięcznym wyprzedzeniem.
-
Program prowadzony jest bezterminowo. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program. O planowanym zawieszeniu lub zakończeniu Programu Organizator powiadomi Uczestników na miesiąc wcześniej na stronie www.radom.spolem.org.pl oraz w sklepach Organizatora.
-
W przypadku zakończenia Programu wszyscy uczestnicy, którzy zgodnie z Regulaminem nabyli prawo do Bonu powinni przeprowadzić procedurę zamówienia Bonu Społem zgodnie z § 7 w terminie 30 dni licząc od dnia zakończenia Programu.
-
W przypadku rezygnacji Uczestnika z uczestnictwa w Programie Uczestnik powinien złożyć taką deklarację na piśmie i dokonać zamówienia Bonu Społem, jeśli nabył prawo do jego otrzymania.
-
Z dniem 31.05.2021r. traci moc Regulamin z dnia 25.05.2018r.
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2021r.